مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۳۰۴ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال صدقه توسط مردم پرداخت شده است، تصریح کرد: از این میزان ۱۵۶ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال از طریق واریز مستقیم و مابقی از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 27 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال با وجود اعمال محدودیت‌ها در پی شیوع بیماری کرونا، مردم نیکوکار استان نه تنها همکاری خود را با این نهاد قطع نکردند بلکه بیش از پیش در کمک به نیازمندان پیشرو و در تلاش بودند.

او با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۳۰۴ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال صدقه توسط مردم پرداخت شده است، تصریح کرد: از این میزان ۱۵۶ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال از طریق واریز مستقیم و مابقی از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان جمع آوری شده است.

بذرافشان افزود: در مدت مشابه پارسال، ۲۰۰ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۵۵۸ ریال صدقه توسط نیکوکاران استان، صدقه پرداخت شده بود که امسال شاهد رشد ۵۲ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد هستیم.

مدیر کل امداد فارس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد مشترکان در استان، صدقات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت می‌کنند که با توجه به شیوع بیماری کرونا و تسهیل در پرداخت صدقات، باید به گونه‌ای پیش برویم که در سال آینده حداقل ۵۰ درصد مشترکان بتوانند از طریق الکترونیکی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

بذرافشان اضافه کرد: روش نوین دیگری برای پرداخت صدقات در مرحله اجراست که مشترکان با نصب نرم افزار بر روی گوشی همراه خود و دریافت کد QR اختصاصی می‌توانند صدقات خود را هر زمان از شبانه روز که تمایل داشتند به راحتی پرداخت کنند. این طرح تا پایان امسال با جذب ۴ هزار مشترک جدید و به صورت پایلوت در استان فارس اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه خیران استان همچنان می‌توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند، ادامه داد: کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #۲*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب نرم افزار‌های سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷، تماس تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه‌های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.

برچسب ها: پرداخت صدقه ، صدقه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار