رئیس سازمان صمت استان گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۲۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان گیلان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 31 January 2021

 

فرهاد دلق‌پوش صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 28 واحد صنعتی و تولیدی گیلان همزمان با آغاز اولین روز از دهه مبارک فجر اظهار داشت: در مجموع، این 28 واحد با اشتغال 579 نفر و سرمایه‌گذاری بیش‌از 800 میلیارد تومان به‌بهره‌داری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: رایان بهتاش مومن با سرمایه‌گذاری بیش‌از 27 میلیارد تومان و اشتغال 27 نفر تولید‌کننده انواع قطعات و ظروف پلاستیکی، نخستین شرکت مورد افتتاح در این زمینه می‌باشد.

دلق‌پوش با بیان اینکه دومین واحد نیز با سرمایه‌گذاری حدود 25 میلیارد تومان و اشتغال 8 نفر در مدار فعالیت قرار گرفت افزود: این شرکت تولید‌کننده اسکلت فلزی سبک(LSF) است و قابل استفاده جهت جایگزینی اسکلت‌ها در انواع ساختمان‌ها بوده و در برابر زمین‌لرزه شدید نیز مقاوم است.

وی خاطرنشان کرد: سومین واحد شرکتی دانش‌بنیان تحت عنوان «اندیشه شمال» تولید‌کننده عایق حرارتی ژاکتی است و با سرمایه‌گذاری بیش‌از 18 میلیارد تومان و اشتغال 14 نفر فعالیت خود را از سر گرفت.

رئیس سازمان صمت گیلان از رشد 20 درصدی پروانه‌های صنعتی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در 10 ماهه امسال 163 واحد پروانه بهره‌برداری اخذ نموده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا انتهای امسال این عدد به بیش‌از 170 واحد تولیدی در گیلان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار