همزمان با ایام الله دهه فجر؛
استاندار قزوین گفت: ۵۵۷ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 01 February 2021

 

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه ۵۵۷ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: این طرح‌ها در سه حوزه امور زیربنایی و عمرانی، امور اقتصادی و امور فرهنگی _ اجتماعی بهره برداری می‌شوند.

وی افزود: در امور زیربنایی و عمرانی تعداد ۳۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۸۹ میلیارد ریال، امور اقتصادی ۱۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴,۵۴۱ میلیارد ریال و در امور فرهنگی_اجتماعی ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

استاندار قزوین گفت: این طرح‌ها زمینه اشتغال هفت هزار و ۳۰۲ نفر را فراهم کرده‌اند که سه هزار و ۲۲۲ نفر به طور مستقیم و چهار هزار و ۸۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند و میانگین اجرای این پروژه‌ها ۱۴ ماه می‌باشد.

جمالی پور بیان کرد: تا پایان سال جاری ده‌ها پروژه در حوزه‌های صنعتی، عمرانی، شهری و طرح‌های آبرسانی و بخش انرژی با حضور مسؤولان کشوری در سطح استان قزوین افتتاح می‌شوند.

استاندار قزوین اذعان کرد: پروژه صنایع مس طارم با اعتباری بالغ بر ۳۵۱ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۳۰۰ نفر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: پروژه آبرسانی به آبیک و سد نهب، سد بالاخانلو و مرحله نخست جاده الموت به تنکابن به میزان ۶۳ کیلومتر سال آینده افتتاح خواهد شد.

استاندار قزوین در خصوص آبرسانی از سد طالقان به آبیک نیز گفت: این طرح قرار بود تا پایان سال اجرا شود، اما به علت محدودیت‌های اعتباری تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.

جمالی پور افزود: در حال حاضر لوله‌های این طرح خریداری شده و در حال جا نمایی است.

به گفته وی مدل طرح آبرسانی از سد طالقان به سایر شهرها و روستاهای استان هم انجام و مرحله نخست آن طراحی شده است و امیدواریم پیمانکار این طرح تا ۱۵ روز آینده انتخاب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار