در چهارمین روز از فجر انقلاب اسلامی، از ۱۰۰ محصول نوآورانه شرکت‌های دانش بنیان مستقر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 03 February 2021

مدیر توسعه و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این آیین گفت: این محصولات نوآورانه حاصل تلاش پژوهشگران ۵۰ شرکت دانش بنیان این واحد دانشگاهی است که نمونه داخلی هم ندارد.
انوشه زرگر افزود: مواد ضد عفونی کننده بر پایه آب، مواد اولیه ماسک سه لایه و n۹۵ و دستگاه ضد عفونی کننده مخازن بانکی، دستگاه تولید کننده آب اکسیژنه و مواد استخوان ساز از جمله محصولات دانش بنیان تولیدی این پژوهشگران اصفهانی است.
وی از راه اندازی اتاق تمیز در دانشگاه برای این شرکت‌ها خبر داد و گفت: این اتاق برای تولید محصولات در محیطی خاص احداث شده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی هم در آیین رونمایی از این محصولات گفت: برای رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان میز خدمت در وزارت خانه احداث می‌شود که مدیران این شرکت‌ها چهره به چهره با مسوولان مشکلات را حل کنند.
همچنین امروز درحاشیه این آیین، ساختمان دوم پارک علم و فناوری به وسعت ۶۰۰ متر با پیش بینی در چهار طبقه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کلنگ زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار