معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا، پرستاران، پزشکان و کادر درمان به صورت جهادی وارد میدان شدند و در جامعه، ارزش وجودی این فرشتگان نجات بیش از گذشته عیان شد و تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.
کد خبر: ۹۳۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ 07 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی در آيين بهره برداری از 12 تخت جدید مراقبت ‌های ویژه بیمارستان‌ حضرت فاطمه الزهرا(س) و دیگر پروژه های شهرستان حاجی آباد همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر، از خیرین مشارکت کننده در راه اندازی تخت های مراقبت ويژه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: با حمایت خیران، زمینه تقویت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم فراهم شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا، پرستاران، پزشکان و کادر درمان به صورت جهادی وارد میدان شدند و در جامعه، ارزش وجودی این فرشتگان نجات بیش از گذشته عیان شد و تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: این روزها کادر درمانی در بیمارستان‌های هرمزگان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

شیبانی تصریح کرد: طی یک سال اخیر پزشکان، پرستاران و کادر درمان با ایثار و از خودگذشتگی در صف اول مقابله با کرونا حضور داشته و برای نجات هموطنان خود از جان خود گذشته و علی رغم تحمل فشار کاری زیاد، بهترین خدمات را به بیماران ارائه داده اند.

وی گفت: این سفیدپوشان، این روزها در مقابل تمام کمبودها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز مردم هرمزگان قدرشناس خدمات کادر درمانی در بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده‌اند.

وی یادآور شد: تعمیر و تجهیز بخش آی سی یو (ICU) و سی سی یو (CCU) بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان حاجی آباد با کمک خیران و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اقدام ارزشمند خیرین محترم در این پروژه، اظهار داشت: امیدواریم شاهد رونق بیش از پیش این گونه امور که تشویق و ترغیب و همراهی دیگر خیرین را نیز به همراه خواهد آورد، باشیم.

انتهای پیام/ز307

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار