در راستای اجرای طرح شبکه ارتباطی، آموزشی زوجین و باشگاه زوج‌های جوان:
به منظور اجرایی نمودن طرح شبکه ارتباطی، آموزشی زوجین و باشگاه زوج‌های جوان، جلسه اجرایی باشگاه زوجین جوان با حضور اصناف برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 08 February 2021

جلسه اجرایی باشگاه زوجین جوان  با حضور اصناف برگزار شد

به گزارش تابناک سمنان در راستای اجرای طرح شبکه ارتباطی، آموزشی زوجین و باشگاه زوج های جوان، و با پیگیری سازمان صنعت، معدن، تجارت، اداره کل ورزش و جوانان استان و دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان، جلسه ای با حضور نمایندگان اصناف مرتبط با این طرح، در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و جزئیات طرح باشگاه زوجین و نقش اصناف در فراهم سازی خدمات برای زوجین جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد در دو بخش اصناف و واحدهای تولیدی، علاقه مندان به همکاری در طرح شناسایی و معرفی شوند تا با استفاده از اپلیکیشن باشگاه زوجین و  معرفی خدمات در پنل های دسترسی، خدمات مربوطه به زوج های جوان ارائه شود.

پیش تر مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به تشریح ویژگی های این طرح پرداخته بود:

هدف ویژه اجرای این طرح کاهش آمار طلاق و آسان سازی ازدواج است. براساس آمار ۵۰ درصد طلاق زوج‌های جوان در پنج سال اول زندگی مشترک روی می‌دهد که با اجرای طرح شبکه ارتباطی، آموزشی زوجین و باشگاه زوج‌های جوان می توان این آمار را کاهش داد.

 

وی افزود: اعطای تسهیلات و خدمات رفاهی، تخصیص تخفیف های ویژه برای خرید اقلام ضروری، ایجاد انگیزه برای حضور زوجین در کلاس های آموزشی در طرح شبکه ارتباطی، آموزشی زوجین و باشگاه زوج های جوان پیش بینی شده است. همچنین خدمات در این طرح به صورت عمومی و خصوصی برنامه ریزی شده است و بسیاری از این طرح ها با کمک نرم افزارها انجام خواهد شد.در بحث خدمات عمومی، خدماتی به زوجین ارایه خواهد شد که در بین اعضای جامعه متداول است و همکاری واحدهای صنفی در این بخش اجتناب ناپذیر است. در بحث خدمات خصوصی هم از ظرفیت دستگاه های اجرایی و بانک‌ها به عنوان مثال برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه استفاده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در وهله اول در شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه به صورت پایلوت انجام می شود. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در انتها با بیان اینکه سامانه و اپلیکیشن طرح در حال طراحی است گفت: بخش آموزش توسط سمن ها و بخش خدمات توسط شرکت های دانش بنیان انجام خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار