رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و مردم همچنان با حضور گسترده، پویا و با نشاط خود حمایت از نظام را نشان داده‌اند و امسال هم این حمایت را به دلیل شرایط خاص کشور به صورت راهپیمایی خودرویی نشان خواهند داد که این موضوع از اقتدار نظام جمهوری اسلامی حکایت دارد.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 09 February 2021

مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن البرز اعلام شد/ سخنران مراسم رئیس بنیاد شهید کشور خواهد بود

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی در خصوص برنامه‌های دهه فجر در استان البرز، گفت: امسال با توجه به شرایط خاصی که در کشور وجود داشت برنامه‌های این دهه از ۱۲ بهمن با رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی پیش رفته است.

روحی یزدی افزود: برنامه روز ۲۲ بهمن هم با توجه به همین شرایط خاص به صورت راهپیمایی موتوری و خودرویی در سراسر استان و همزمان با سایر نقاط کشور برگزار خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در مرکز استان اعلام کرد: این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از سه مبدأ تالار شهیدان نژاد فلاح، میدان والفجر و سه راه رجایی شهر آغاز خواهد شد و خودروها پس از مزین شدن به پرچم جمهوری اسلامی ایران و پوستر مخصوص ۲۲ بهمن، وارد مسیر راهپیمایی به سمت میدان سپاه و میدان جمهوری می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ابتدای مراسم شاهد حرکت موتورسواران و سپس خودروی تزئین شده ۴۲ عروس و داماد به سمت جایگاه خواهیم بود، افزود: بعد از آن همه خودروهایی که از شرق کرج در مسیر راهپیمایی حرکت کرده‌اند در شرق بلوار جمهوری و خودروهایی که از غرب و جنوب کرج حرکت کرده‌اند در لاین غربی بلوار جمهوری مستقر و سپس برنامه‌های جایگاه که در مجاور پارک تنیس آماده‌سازی شده است شروع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه برنامه فردا به صورت زنده از سیمای مرکز استان پخش خواهد شد، گفت: سخنران این برنامه مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و مردم همچنان با حضور گسترده، پویا و با نشاط خود حمایت از نظام را نشان داده‌اند و امسال هم این حمایت را به دلیل شرایط خاص کشور به صورت راهپیمایی خودرویی نشان خواهند داد که این موضوع از اقتدار نظام جمهوری اسلامی حکایت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار