تا دی ۹۹؛
تابناک سمنان: حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۰ واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای سال ۹۹ تا پایان دی به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 11 February 2021

Image result for واحد تولیدی راکد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: احیای این واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان سبب ایجاد ظرفیت بیش از ۶۸۰ شغل شد.

وی از جمله برنامه‌های این شرکت را برای حمایت از واحدهای صنعتی استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار برای بازفعالسازی و ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی برشمرد.

حسن آل‌بویه با تاکید بر رفع موانع تولید و برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی، بیان کرد: بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال به چرخه تولید در اشتغال استان سمنان تاثیر بسزایی دارد.

آل بویه با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از واحدهای تولیدی مستعد فناور حمایت می‌کند، اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و بازدیدهای میدانی تا پایان دی امسال، ۶ واحد صنعتی مستعد دانش‌بنیان که چهار واحد آن موفق به اخذ مجوز دانش بنیانی شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان به معرفی و پذیرش واحدهای صنعتی در فرابورس اشاره و تاکید کرد: سال ۹۹ شرکت صنعتی طب پلاستیک نوین برای پذیرش در فرابورس شناسایی و معرفی شد.

۹۰ درصد از صنایع استان سمنان مربوط از نوع صنایع کوچک، ۶ درصد صنایع متوسط و بقیه صنایع بزرگ است، ۱۸ مجموعه شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در استان سمنان تحت پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار