مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۱۸ هزار حامی نیکوکار در استان به پویش «ایران مهربان» پیوسته‌اند.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 11 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محسن رخصی  اظهار داشت: از نیمه دوم سال ۹۹ پویشی با عنوان «ایران مهربان» در راستای جذب پدران معنوی برای کمک به کودکان یتیم و محسنین در استان با هدف اینکه در بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیم و نیازمندی بدون سرپرست و حامی نباشد، راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از این پویش ۳۰ هزار نفر از حامیان ایتام زیر پوشش استان حمایت می‌کردند‌، گفت: از نیمه دوم سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار حامی نیکوکار در استان به این پویش پیوسته‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه سرانه‌ پرداختی حامیان استان را حداقل ۲۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: هر کسی در هر شغل و صنفی می‌تواند در راستای طرح اکرام ایتام به این پویش بپیوندد.

وی با بیان اینکه تاکنون کارمندان، کارکنان ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بازاریان و اصناف تاکنون بیشترین مشارکت را در پویش ایران مهربان داشته‌اند، گفت: امیدواریم تا پایان سال با پیوستن ۳۷ هزار پدر معنوی به این پویش، مهربانی خود را برای کودکان یتیم و محسنین استان به نمایش بگذارند.

با اشاره به اینکه پویش سراسری ایران مهربان تا پایان سال جاری ادامه دارد، اظهار داشت: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها، سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir و همچنین تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در این پویش است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار