معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از آغاز گام ششم فعالیت قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی به مناسبت ماه رجب خبر داد و گفت: توفیق داشته‌ایم از نیمه شعبان تا کنون بالغ بر ۸۰ هزار بسته گوشت تبرکی را با عنوان هدیه امام زمان(عج) به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا برسانیم.
کد خبر: ۹۴۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 14 February 2021

به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی از آغاز گام ششم فعالیت های «قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی» خبر داد و اظهار کرد: این گام به منظور جذب مشارکت های خیرانه برای نذر قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) در ماه رجب اجرا می شود و در ماه های شعبان و رمضان با گام های هفتم و هشتم ادامه می یابد.

وی ادامه داد: این قرارگاه بلافاصله بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان با تدبیر تولیت مسجد مقدس جمکران و با حضور همه خادمان و بانیان خیر در میعاد منتظران ایجاد شد و تا کنون پنج گام از فعالیت های آن اجرا شده و توفیق داشته ایم از نیمه شعبان تا کنون بالغ بر ۸۰ هزار بسته گوشت تبرکی را با عنوان هدیه امام زمان(عج) به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا برسانیم.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در کنار نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)، بانیان و خیران با هر میزان از وُسع و توان در فعالیت های مختلف مومنانه مشارکت داشته اند، گفت: در گام ششم قرارگاه که از ماه رجب آغاز شد تلاش داریم در صورت استقبال مردمی و مومنانه، سطح بهره مند کردن محرومان را از استان قم گسترش داده و دیگر شهرها را نیز زیرپوشش قرار بدهیم.

صدوقی با بیان اینکه علاقمندان و خیران می توانند با هر سطحی از توانایی در این نذر قربانی شرکت کنند، افزود: در کنار بسته های گوشت تبرکی، بسته های معیشتی هم به همت گروه های جهادی در طول پنج گام قبلی قرارگاه توزیع شد. همچنین به همت بنیاد مستضعفان و همکاری مسجد مقدس جمکران 3 هزار بسته معیشتی به انضمام 3 هزار بسته گوشت تبرکی با محوریت ائمه جمعه بخش ها و شهرهای استان قم و در محلات محروم با محوریت ائمه جماعات مساجد قم بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، از نیمه شعبان تا کنون بالغ بر ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم در نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان قم توزیع شد و همه مهمان سفره حضرت ولی(عج) شدند.

علاقمندان برای شرکت در نذر قربانی ماه رجبِ «قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی» می توانند از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۸۵۳۹۵۶۹۰ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.Jamkaran.ir بنام مسجدمقدس جمکران اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار