مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ۹۰ درصد از بودجه پیش بینی شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صرف حقوق و دستمزد کارکنان می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 17 February 2021
حجت الاسلام و المسلمین معتمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خمینی شهر گفت: ۹۰ درصد از بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حقوق و دستمزد کارکنان اختصاص می‌یابد.
وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی سیاستگذار فرهنگی در شهرهاست افزود: بودجه فرهنگی امسال ۱۴۰ هزار میلیارد ريال برای ۲۶ دستگاه پیش بینی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به تشکیل ۲۲۰ کارگروه در حوزه‌های مختلف فرهنگ عمومی گفت: مهمترین مقوله فرهنگی باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.
وی فرهنگ دینی و خیران را از ظرفیت‌های فرهنگی این شهرستان دانست و گفت: این شهرستان نیازمند هم افزایی بین افراد، موسسات و خیران با محوریت شورای فرهنگ عمومی برای ارتقا شاخص‌های فرهنگی است.
حجت الاسلام و المسلمین معتمدی با بیان اینکه برای احصاء سهم هر شهروند، سند چشم انداز ۱۴۰۴ تدوین و از سال آینده اجرایی می‌شود افزود: توجه به توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی هنری و ایجاد زمینه رشد و بالندگی فرهنگی از محور‌های این سند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار