استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش دولت برای اسکان مردم دنا در مرداد ماه ۱۴۰۰ در خانه های خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 23 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در ارتباط زنده شبکه خبر با اشاره به اینکه یک گام به جلو هستیم، اظهار داشت: ستاد بازسازی در شهر سی سخت تشکیل شد.

وی عنوان کرد: باتوجه به شیوع کرونای انگلیسی برای تشکیل پرونده ۴ شعبه در سطح شهر سی سخت راه اندازی شده است.

کلانتری افزود: برای جلوگیری از تجمع در راستای تشکیل پرونده با پیامک به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی بیان کرد: به محض تشکیل پرونده قسط نخست مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال واریز می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: باتوجه به دستور ویژه رئیس جمهور تا پایان تیرماه عملیات بازسازی منازل زلزله زدگان به اتمام می رسد و به امید خدا تا مرداد ماه مردم در منازل خود ساکن می شوند.

وی با اشاره به بازدید خانه به خانه اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: معاون رئیس جمهور در هنگام ورود به استان و در فرودگاه یاسوج با جمعی از خانواده های ایثارگران دیدار و گفتگو داشت.

کلانتری به حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی و پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در شهر سی سخت اشاره کرد و افزود: شخص رئیس جمهور و سایر مسئولان در ستاد مردمی تمام تلاش خود را برای کمک به مردم به کار می گیرند.

استاندار با تاکید بر اینکه این همدلی بزرگ ترین سرمایه ما است، افزود: این همراهی موجب آرامش مردم است و با کمک مردم و یاری دولت هرچه سریع تر کار بازسازی را آغاز می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار