جشن نیکوکاری در استان فارس امسال در ۱۱۵ پایگاه امدادی و معابر، ۳۳۰ مرکز نیکوکاری و از طریق درگاه‌های اینترنتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 27 February 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل امداد فارس گفت: امسال جشن نیکوکاری به صورت نمادین از ۱۴ اسفند با شعار "عیدی برای همه" در استان فارس برگزار می‌شود.

محمد بذرافشان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس این آیین در ۱۱۵ پایگاه امدادی و معابر به همراه ۳۳۰ مرکز نیکوکاری استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته با کمک مردم نوع دوست استان، ۳۶۹ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد. پیش بینی می‌شود امسال میزان کمک‌های مردمی رشدی ۲۰ درصدی داشته باشد.

بذرافشان تصریح کرد: با توجه به زلزله اخیر سی سخت یکی از شهر‌های استان کهکیلویه و بویر احمد، مقرر شده است تا در تمامی شهرستان‌ها یک پایگاه ویژه برای جمع آوری کمک به هم وطنان آسیب دیده در این حادثه برپا شود.

وی متذکر شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه‌های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

مدیر کل امداد فارس گفت: کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد.

برچسب ها: جشن ، جشن نیکوکاری ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار