رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین :
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: سه مرکز تنفسی به بیمارستان های ولایت، بوعلی و تامین اجتماعی قزوین اضافه شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 27 February 2021

 

پیمان نامدار روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، افزود: ظرفیت بخش های آی‌سی‌یو در تمامی بیمارستان های استان قزوین، افزایش یافته است و کادر درمان همچنان پای کار هستند.

نامدار اظهار داشت: همکاری خوب مردم در شیوع کرونا جهش یافته، سبب شد تا زنجیره انتقال این ویروس در یکی از توابع شهرستان آبیک با موفقیت قطع شود.

وی افزود: خوشبختانه، قزوین در هفته گذشته، کمترین میزان فوتی را از زمان شیوع کرونا تاکنون داشته است و این نشان از آن دارد که شهروندان قزوینی دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند.

نامدار تصریح کرد: شهرستان قزوین، البرز، تاکستان و بویین زهرا در وضعیت زرد و شهرستان آوج در وضعیت آبی است.

وی اظهار داشت: شهروندان همچون گذشته نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی مقید باشند تا بتوانیم از شرایط بحران دور تر باشیم.

وی بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد سفرهای مسوولین کشوری به استان قزوین و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی بوده ایم که نیاز است؛ ستاد مقابله با کرونا نسبت به این سفرها و کاهش تجمعات چاره اندیشی کند.

نامدار از بازگشایی استخرهای سرپوشیده استان خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته در ستاد مقابله با کرونا استان، تمامی استخرهای سرپوشیده استان قزوین به شرط تعطیلی سونا و جکوزی، با ۵۰ درصد ظرفیت می‌توانند، فعالیت داشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار