رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد شهرستان دامغان گفت: ۱۰۳ دستگاه تبلت به ارزش ریالی سه میلیارد و ۹۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد این بخش توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 28 February 2021

۱۰۳ تبلت بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امیرآباد توزیع شد

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی رومنانی بیان کرد: طبق پایش انجام شده، تمامی افراد نیازمند تبلت و گوشی هوشمند در بخش امیرآباد شناسایی شدند که از مهرماه امسال، تعداد ۱۶۸ نفر از تبلت و یا کمک هزینه خرید آن بهره‌مند شدند. 

وی تصریح کرد: ارزش ریالی هرکدام از این تبلت‌های هوشمند ۳۰ میلیون ریال است که با همکاری مراکز نیکوکاری، کمک خیران و اعتبار کمیته امداد تهیه و تحویل دانش آموزان شده است. 

وی افزود: ۶۵ وام قرض الحسنه به منظور خرید تلفن همراه و تبلت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال نیز در اختیار خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند منطقه قرار گرفته است. 

رومنانی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری، تعداد ۷۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند بخش امیرآباد توزیع شده است که ارزش هر بسته لوازم التحریر ۲ میلیون ریال و مجموع اعتبار هزینه شده در این طرح، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش امیرآباد دامغان گفت: با توجه به شرایط ناشی از کرونا در جامعه و تحصیل از طریق فضای مجازی، تبلت یا گوشی هوشمند از نیازهای اصلی دانش‌آموزان و دانشجویان است که تلاش می‌کنیم تا در رفع این مشکل، یاری بخش نیازمندان باشیم.  

۸۱۰ خانوار از بخش امیرآباد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

بخش امیرآباد به مرکزیت شهر امیریه از توابع شهرستان دامغان، در ۹۰ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار