تیم نود ارومیه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر میزبان خود استقلال خوزستان تن به شکست داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 03 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، تیم‌های استقلال خوزستان و نود ارومیه سه شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

در آخرین بازی از هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز مقابل تیم پایین جدولی نود ارومیه به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به نفع استقلال خاتمه یافت.

امیرحسین نوایی در دقیقه ۶۶ روی پاس فرشاد جانفزا برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و این گل را محمد رستمی‌زاده بازیکن تعویضی تیم نود ارومیه در دقیقه ۸۳ روی دفع ناقص مدافعان استقلال با ضربه‌ای دقیق پاسخ داد. در دقیقه ۹۰+۴ مسابقه نیز فرشاد جانفزا از روی نقطه پنالتی گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند و بهروز بارانی در دقیقه ۹۰+۸ گل سوم را زد تا این دیدار با برتری استقلال خوزستان تمام شود.

پس از اینکه محمد زینالی کاپیتان تیم نود ارومیه در دقیقه ۴۷ کارت قرمز گرفت، مربیان تیم میهمان قصد خارج کردن تیم‌شان از میدان را داشتند که بعد از چند دقیقه با صحبت‌هایی که انجام شد، به بازی ادامه دادند. تیم نود ارومیه روی پنالتی استقلال خوزستان نیز اعتراض زیادی انجام داد که با دخالت نماینده فدراسیون این غائله خاتمه یافت.

آبی های خوزستان با کسب این برد ۲۶ امتازی شدند و تیم نود ارومیه با ۱۲ امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.

زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز از کیفیت نامناسبی برخوردار بود که نارضایتی کادر فنی ۲ تیم را به همراه داشت. در حالی که قرار بود نیمکت نشینان ۲ تیم از ماسک استفاده کنند این موضوع کمتر مشاهده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار