مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: بوستان حنانه با مساحت 8 هکتار دارای فضای مناسب برای تفریح و بازی کودکان، دو پیست دوچرخه‌سواری و پارکینگ اختصاصی بوده که حدود 5 هکتار آن تا قبل سال و هفته درخت‌کاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 03 March 2021

به گزارش تابناک قم، رضا رحیمی با اشاره به سکونت ۲۰ درصد مردم قم در منطقه دو شهری اظهار داشت: مساحت کل منطقه بیش از یک هزار و ۲۸۰ هکتار بوده که ۶۰ هزار واحد مسکونی در سطح منطقه احداث‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به فرا منطقه‌ای بودن برخی پروژه‌ها مانند پروژه پل ۹ دی و بلوار جمهوری در این منطقه شهری، عنوان کرد: از سال ۹۶ تاکنون بین ۷۰ تا ۸۰ پروژه پیش‌بینی‌شده که هر سال بیش از ۹۰ درصد آن محقق شده و به‌ندرت ۱۰ درصد پروژه‌ها ادامه دار می‌شود.

رحیمی از احداث پارک ترافیک یک هکتاری در بوستان جوان خبر داد و ابراز کرد: هر سال در محدوده بوستان جوان حدود ۳ هکتار سرانه تفرج‌گاهی برای بهره‌برداری شهروندان به بوستان جوان افزوده می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه در چند سال اخیر حدود ۳۰ هکتار به مساحت فضای سبز بوستان جوان اضافه‌شده است، تصریح کرد: با استفاده از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و هماهنگی امور اراضی، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های مربوطه، محدوده این بوستان از ۱۵ هکتار به بیش از ۴۰۰ هکتار رسیده است.

رحیمی تأثیر اختصاص دادن بخشی از اعتبارات استان در بهبود بهره‌برداری از پروژه‌ها را موردتوجه قرار داده و افزود: بوستان حنانه با مساحت ۸ هکتار دارای فضای مناسب برای تفریح و بازی کودکان، دو پیست دوچرخه‌سواری و پارکینگ اختصاصی بوده که حدود ۵ هکتار آن تا پایان اسفندماه و هفته درخت‌کاری به بهره‌برداری می‌رسد که با توجه به امکان دسترسی به این بوستان از کلیه مناطق از جمله بلوار اما م رضا (ع)و وجود ریل آهن، زیرگذر امن برای رفت‌وآمد شهروندان ایجادشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار