فرمانده انتظامی یزد:
فرمانده انتظامی استان گفت: روحانیون و ائمه جمعه می توانند در حوزه امنیتی به خصوص در مشارکت مردم در حفظ امنیت، کمک کار پلیس و تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۹۴۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 03 March 2021

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در دیدار با رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد اظهار کرد: ائمه جمعه افراد با نفوذ جامعه و مورد وثوق مردم هستند لذا روحانیون و ائمه جمعه می‌توانند در حوزه امنیتی به خصوص در مشارکت مردم در حفظ امنیت، کمک کار پلیس و تاثیرگذار باشند.

وی ضمن اشاره به همکاری همه مسئولان و دستگاه های امنیتی استان با پلیس، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حمایت و پشتیبانی ائمه جمعه از پلیس استان یزد بسیار مطلوب و مثال زدنی است.

حجت الاسلام «سید جمال‌الدین نجم الهدی» رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد نیز در این دیدار عملکرد پلیس استان در سال‌های اخیر را بسیار ارزنده ارزیابی و خاطرنشان کرد: از تلاش و جدیت پلیس یزد در شناسایی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی در کمتر از ۲۴ ساعت قدردانی می‌کنم.

وی انهدام باند مسلحانه قاچاق موادمخدر را یکی دیگر از افتخارات پلیس یزد برشمرد و گفت: ائمه جمعه یزد آمادگی لازم بر همکاری بیش از پیش با پلیس را دارند.

رئیس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد در ادامه بر مظلومیت شهدای ناجا و لزوم نکوداشت بیشتر یاد و خاطره این شهدا تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه در این زمینه وظیفه شرعی خود می دانند که به این موضوع توجه بیشتر داشته باشند.

حجت الاسلام نجم الهدی در پایان ضمن تاکید بر پشتیبانی بیش از پیش ائمه جمعه از پلیس، افزود: کارکنان پلیس استان یزد نیروهایی ولایی و مکتبی هستند که برای ارتقای امنیت در سطح جامعه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار