عنایت الله رحیمی در جلسه دیدار با اعضای هیات رئیسه شوراهای اسلامی استان با بیان اینکه شوراها بازوی توانمند کشور محسوب می‌شود گفت: شورا ها در تقویت جامعه مدنی و مجموعه های مردمی تاثیرگذار اند و برآیند کلی فعالیت این بخش مثبت است.
کد خبر: ۹۴۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 04 March 2021

تابناک فارس به نقل از برنا: عنایت الله رحیمی در جلسه دیدار با اعضای هیات رئیسه شوراهای اسلامی استان با بیان اینکه شوراها بازوی توانمند کشور محسوب می‌شود گفت: شورا ها در تقویت جامعه مدنی و مجموعه های مردمی تاثیرگذار اند و برآیند کلی فعالیت این بخش مثبت است.
نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: فرهنگ شورا فرهنگ تکیه بر مردم است و به همین دلیل حمایت های مختلفی از این مجموعه انجام گرفته است.
رحیمی مراقبت و آموزش شوراها را از جمله ضرورت های کاری عنوان کردو افزود: ظرفیت بزرگی در این بخش وجود دارد و در همین راستا باید برای افزایش مشارکت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از این ظرفیت بهره گیری کرد.
وی آبرسانی و احداث سد های مختلف در استان را از جمله خدمات ارزنده دولت عنوان کرد و گفت:در این دولت حجم کشت های گلخانه ای در استان دو برابر شده و به سمت تغییر الگوی کشت رفته ایم.
استاندار فارس احداث تصفیه خانه ها و توسعه شبکه دفع بهداشتی فاضلاب را از دیگر فعالیت های موفق در این دولت دانست و افزود: نرخ اشتغال استان در سال ۹۱، ۱۶ درصد بوده که در سال۹۹به زیر ۷ درصد رسیده است همچنین در این دولت بزرگترین واحد تولیدی آلومینیوم کشور در فارس به بهره‌ برداری رسیده است و امروزه شکوفا ترین و درخشان ترین دوران فارس خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر نگاه عادلانه به توسعه کل استان اظهار داشت : ما حامی شورا هستیم و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار