ارجمند گفت: در جنوب استان شاهد وضعیت نارنجی هستیم که همین مورد جهرم را در معرض تغییر رنگ قرار داده که ممکن است در روزها و هفته های آینده جهرم نیز وارد شرایط نارنجی شود.
کد خبر: ۹۴۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 04 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (پنجشنبه 14 اسفند) در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم گفت: نصب کد رهگیری توسط اصناف کم رنگ شده است و واحدهای صنفی باید به این مهم توجه کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: قرار بود که رانندگان تاکسی مورد غربالگری قرار گیرند که تقاضا داریم همکاری بیشتری در جهت تسریع این مهم انجام شود.

 

وی بیان کرد: در جنوب استان شاهد وضعیت نارنجی هستیم که همین مورد جهرم را در معرض تغییر رنگ قرار داده که ممکن است در روزها و هفته های آینده جهرم نیز وارد شرایط نارنجی شود.

 

ارجمند با تاکید بر اینکه در خصوص نحوه برگزاری مراسم ها در تالار ها به شدت پیگیر هستیم و تمامی کارکنان باید تست سریع دهند، تصریح کرد: طبق اعلامی که شده در صورت تغییر وضعیت، ادامه فعالیت ها طبق قانون انجام می شود.

 

وی با اشاره به لزوم گندزدایی وسایل بازی کودکان در پارک ها و مکان بازی سطح شهر گفت: متاسفانه ضد عفونی شهربازی ها به خوبی انجام نمی شود.

 

«قاسم یوسفی» جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیز در سخنانی با اشاره به ورود بسیج به طرح «شهید سلیمانی»، خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی را کماکان ادامه می دهیم و البته از ادارات و سازمان ها نیز می خواهیم جهت اجرای بهتر همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار