تابناک_به دنبال سفر وزیر ارتباطات به استان هرمزگان، تلاش‌ها برای رفع و شناسایی مشکلات و موانع پیش روی بازرگانان از سوی اتاق بازرگانی بندرعباس دوچندان شد و این بار نماینده مردم هرمزگان نیز همراه و همگام با نمایندگان پارلمان بخش خصوصی در صدد شناسایی و شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی راهی اتاق شد تا تعامل به پاس تلاش‌های اتاق بازرگانی بندرعباس به بالاترین حد خود برسد.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 10 March 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در نشست با محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس از هر فرصتی برای رفع مشکلات و موانع بخش خصوصی استفاده می کند و امروز بازرگانان بیش از هر زمان دیگری نیاز به همراهی و حمایت های مسوولان دارند.

صفا بیان داشت: شکوفایی و رشد اقتصادی زمانی محقق می شود که مشکلات مالیاتی بازرگانان، مشکلات کاشت، برداشت و فروش محصولات کشاورزان، مشکلات تولیدکنندگان و مشکلات قوانین غیرکارشناسی و دست و پاگیر حل و فصل شود.

وی ادامه داد: تعامل نمایندگان مجلس به ویژه جناب آقای آشوری با پارلمان بخش خصوصی مثال زدنی است که حضور مداوم نمایندگان برای رصد مشکلات این بخش خود گواهی است بر این مدعا.

صفا یادآور شد: اینک اتاق در مسیر تحول قرار گرفته است و این تحول بدون شک بدون همراهی و حمایت مسوولان محقق نمی شد.

وی بیان داشت: چطور ممکن می شود که شرکت های بزرگی که در این استان حضور دارند و بار آلایندگی آنها نصیب مردم هرمزگان می شود ثبت شرکت هایشان را در مرکز و یا استان های دیگر انجام دهند و درآمد مالیاتی آنها نصیب استان های دیگر شود و صراحتا می گویم که این ظلم بزرگی در حق مردم این استان است.

وی افزود: با توجه به کشت خارج از فصل محصولات استان هرمزگان بدون شک این محصولات بازار بسیار خوبی در کشورهای هدف دارند و اتاق بازرگانی بندرعباس می کوشد تا بازار محصولات استان هرمزگان را در کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی تقویت نماید که البته این مهم نیازمند حمایت ویژه مسوولان است.

صفا ادامه داد: امروز تولیدکنندگان و بازرگانان اتاق بازرگانی بندرعباس را از خود می دانند و اعتمادی که امروز بر جو اتاق حاکم شده است نتیجه زحمات مسوولان، هیات نمایندگان وتمام همکاران به ویژه شخص استاندار بوده که جا دارد از ایشان قدردانی ویژه داشته باشم.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ نمایندگان مجلس به ویژه نماینده 5 دوره و چهره ماندگار مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای آشوری، بیان داشت: هرمزگان دروازه طلایی اقتصاد کشور است و امید است با همراهی مسوولان و نمایندگان مجلس بتوانیم خدمات قابل توجهی به تجار و بازرگانان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ز 690

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار