تولیدات مجموعه ناژوان و محصولات حوزه ارتباطات و گردشگری اصفهان بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 12 March 2021
صبح امروز در آئینی از تولیدات مجموعه ناژوان و محصولات حوزه ارتباطات و گردشگری و باغ‌های موضوعی ناژوان با بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه بهره برداری شد.
شهردار اصفهان در این آئین با اشاره به کاهش ذخایر درخت در ناژوان افزود: ما برای رفع این مشکل تلاش کردیم اراضی در حال تملک و موجود ناژوان را به باغات موضوعی تبدیل کنیم.
قدرت‌الله نوروزی با بیان اینکه امروز توتستان حضرت مرتضی علی (ع) به وسعت ۲۲ هزار مترمربع با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد، اضافه کرد: باغ شکوفه‌ها نیز یادبود سرداران شهید سرافراز اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی مجموعه گل‌های رز و باغ گیاهان دارویی آغاز شد.
وی با بیان اینکه کوه قائمیه به لحاظ موقعیت حساس و مجاورت با زاینده‌رود و کوه آتشگاه، می‌تواند به تفرجگاه بزرگی تبدیل شود گفت: تحقق این اقدام حداقل سه سال مداوم زمان نیاز دارد تا به نقطه مرکزی گردشگری شهر تبدیل شود و در گردشگری داخلی نقش مهمی داشته باشد.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در این باره مذاکراتی انجام شده است افزود: در دامنه کوه قائمیه تا رودخانه زاینده رود و از آن سو کوه آتشگاه تا دامنه رودخانه می‌توان تله سیژ، تله کابین یا تکنولوژی‌های جدید با استفاده از فضا ایجاد کرد تا افراد از تماشای مناظر زیبای شهر لذت ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار