مردم استان مرکزی تا امروز بیش از ۴۶ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان از طریق واریز حساب به صورت غیر حضوری ، تحویل کمک‌های نقدی و کالایی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 13 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه استقبال مردم در کمک به نیازمندان قابل‌تقدیر است، گفت: امسال پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در  سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه با شعار «عیدی برای همه» در نظر گرفته شده بود  که با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری در اغلب شهرستانها به صورت غیر حضوری برگزار شد.
وی با قدردانی از استقبال پرشور مردم در حمایت از محرومان گفت: مردم استان مرکزی تا امروز بیش از ۴۶ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان از طریق واریز حساب به صورت غیر حضوری ، تحویل کمک‌های نقدی و کالایی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.
وی یادآورشد : از این میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی بیش ۲۳ میلیارد تومان به صورت نقدی ، بیش از ۲۳ میلیارد تومان به صورت غیر نقدی در قالب کالا و ۲۳۲ میلیون تومان در قالب خدمات بوده است.
وی با بیان اینکه نیکویی و انفاق شکرانه سلامتی و موهبتی است که خداوند نصیب بندگان خوب خود می کند، اظهارداشت : دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا پایان سال آماده دریافت کمک‌های مردم خیر استان است.
وی افزود:خیران و هم استانی‌های نیک اندیش می‌توانند با شماره‌گیری کد#۱ *۸۸۷۷* و وارد کردن کد پیش شماره ۰۸۶ و یا از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: تمامی کمک‌های انجام شده مردم نوع دوست استان تا قبل از سال جدید بین خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده  توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار