معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۷۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در ۵۸ مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ 14 March 2021

بهروز کلیدری با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۷۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا در ۵۸ مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، اظهار داشت: کادر درمان در این بازه زمانی هزاران نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شدند اما باز هم از خدمت سرباز نزدند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های کادر درمان با هیچ چیزی جبران پذیر نیست، ادامه داد: تاکنون ۱۳ نفر از کادر درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهادت رسیده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن قدردانی از همه کسانی که در مدیریت بحران شیوع کرونا همراه علوم پزشکی بودند، ابراز داشت: در این زمینه مسئولان شهری و استانی، صنایع، خیران و … در این بحران همکاری خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط استان در زمینه شیوع کرونا دارای شیب کند صعودی است، افزود: اگر این وضعیت مدیریت شود می‌توان شرایط سخت را پشت سرگذاشت.

کلیدری با بیان اینکه در حال حاضر به صورت میانگین ۵۰۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان بستری هستند، ادامه داد: حدود ۸۰ نفر نیز در وضعیت حاد این بیماری به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه تا جایی که امکان دارد باید سفرها در کشور محدود شود، ادامه داد: چنانچه تا سه ماه آینده تحمل کنیم و واکسیناسیون کامل شود چرخه بیماری محدود خواهد شد و شرایط خوبی را تجربه خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار