توزیع ۸۰۰ تن میوه شب عید با قیمت تعادلی در استان اردبیل از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 16 March 2021

 

امیدعلی شاه محمدی مسئول توزیع میوه شب عید استان اردبیل اعلام کرد: نرخ مصوب فروش هر کیلوگرم پرتقال ۱۱۵ هزار ریال و نرخ فروش هر کیلوگرم سیب نیز ۸۹ هزار ریال تعیین شده است.
وی گفت: هم اکنون کل میوه شب عید استان از سردخانه نگین سبلان به مقصد جایگاه‌های تعیین شده در شهر اردبیل در حال حمل است و توزیع کنندگان شهرستان‌های استان نیز به تدریج میوه اختصاص یافته را دریافت و با نرخ تعیین شده توزیع خواهند کرد.
توزیع میوه شب در استان اردبیل آغاز شد
فرماندار شهرستان اردبیل نیز گفت: تمهیدات لازم برای توزیع میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده و انتظار این است مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را هنگام خرید رعایت کنند.
مسعود امامی یگانه افزود: مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند، چون سیب و پرتقال به اندازه نیاز تامین شده است.
وی با اشاره به تشدید نظارت بر کنترل قیمت کالا‌ها در بازار و ضرورت پیشگیری از بیماری کرونا افزود: تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی اقدام اساسی در جلوگیری از گرانی کالا‌ها است و در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، با متخلفان و برخورد قانونی می‌شود.
بنا به اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، برای توزیع در ایام منتهی به عید نوروز در سطح این استان، ۵۰۰ تن پرتقال از استان مازندران و ۳۰۰ تن سیب از شهرستان مشکین‌شهر تامین شده است.
توزیع میوه شب در استان اردبیل آغاز شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار