مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت حمایت از کودکان مناطق محروم استان از آغاز پویش ملی "بانوی مهربانی" در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 16 March 2021

 

مرضیه جلیل‌پور روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش ملی با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، دفتر امور زنان و خانواده استانداری و جمعیت همیاران سلامت روان استان به عنوان مجری، آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در این پویش ملی، جمع‌آوری کتاب، اسباب‌بازی و کمک‌های نقدی برای کودکان مناطق محروم استان با هدف تشویق مردم برای شرکت در حرکت اجتماعی داوطلبانه در حمایت و ارائه کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، تقویت حس نوع دوستی و ترویج کار داوطلبانه در میان مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های استفاده کودکان از فضای عمومی و پارک‌ها، ایجاد زمینه‌های رشد و ارتقای شادی و نشاط در بین کودکان خانواده‌های محروم و نیازمند در دست اجراست.

جلیل‌پور گفت: مشارکت حداکثری و داوطلبانه مردم نوعدوست استان در اجری این طرح، گام موثری در ارائه کمک‌رسانی و ایجاد نشاط در بین کودکان مناطق محروم استان است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: خیران می‌توانند برای دریافت اطلاعت بیشتر برای اجرای این طرح با شماره ۰۹۳۵۹۵۶۴۰۱۲ تماس برقرار کنند.

جلیل‌پور، پرورش حس مسئولیت‌پذیری و نوعدوستی، دلسوزی و همدلی در کودکان را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها با تشویق کودکان خود کتاب‌ها و وسایل بازی که لازم ندارند را به همسن و سالان نیازمندشان تقدیم کنند.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با بیش از ۹۷۹هزار نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار