حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، یکی از موضوعات و ماموریت‌های اصلی این سازمان به ویژه در آستانه نوروز را نظارت بر بازار و تنظیم بازار دانست و افزود: ۲ هزار تن سهمیه میوه فارس ویژه نوروز ۱۴۰۰ تعیین شده است.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 19 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: وحیدرضا محمودزاده جمعه ۲۹ اسفندماه قیمت هرکیلو پرتقال تامسون را در طرح تنظیم بازار ۱۰هزار تومان و هر کیلوگرم سیب را هشت هزار تومان اعلام کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در پاسخ به علت تفاوت قیمت فروش بین ۱۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اظهار داشت: قیمت فروش میوه خارج از طرح تنظیم بازار در قالب درصد سود لحاظ می‌شود؛ بدین‌معنا واحد صنفی درصدی را بسته به قیمتی که میوه را در میدان خریداری می‌کند، لحاظ کرده و محصول را عرضه می‌کند.

محمودزاده ابراز داشت: درصورت بروز تخلف و دریافت شکایات از واحدهای صنفی مبنی بر گران‌فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها با واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی همچنین درباره وضعیت توزیع کالاهای اساسی سهمیه‌ای همچون برنج، شکر و روغن گفت: هم‌اکنون هیچ مشکلی در ارائه محصولات اساسی در بازار وجود ندارد. سهمیه استان فارس از مدت‌ها پیش جذب شده و توزیع این کالاها نیز آغاز شده و در شبکه‌های منتخب فروشگاهی همچنان ادامه دارد.

پیش از این، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، یکی از موضوعات و ماموریت‌های اصلی این سازمان به ویژه در آستانه نوروز را نظارت بر بازار و تنظیم بازار دانست و افزود: ۲ هزار تن سهمیه میوه فارس ویژه نوروز ۱۴۰۰ تعیین شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار