معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: حضور و همراهی نهادهای نظارتی در طرح‌های بزرگ استانی به سرعت در تکمیل آنها منجر شده و این مساله می‌تواند در تحقق شعار سال نیز موثر واقع شود.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 22 March 2021

علی فرخزاد روز دوشنبه ضمن تبریک سال نو با اعلام این مطلب افزود: قزین به لحاظ حساسیت‌های موجود بر روی موضوعات و طرح‌های بزرگ معمولا با حواشی متعددی در رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری همراه بوده که حضور نهادهای نظارتی می‌تواند به تسریع و رفع این معضلات کمک کند.

وی با بیان اینکه در مسایل مربوط به سرمایه گذاری بهتر است که نظر دستگاه‌های نظارتی نیز گرفته شود، تصریح کرد: خوشبختانه طی چند سال گذشته حضور مستمر دستگاه‌های نظارتی در نشست‌ها و اظهار نظر آن‌ها پیرامون طرح‌ها باعث شده تا کارها با سرعت بیشتری جریان پیدا کند.

فرخزاد با اشاره به مهمترین طرح‌های کلان این استان در سال جاری، اظهار داشت: انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین و همچنین احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که باید برای سال جاری پیگیری شود.

این مسوول عمرانی یادآور شد: احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در زمینی متعلق به دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جانمایی شده و در حال حاضر نیز روند کار برروی واگذاری و تغییر کاربری آن متمرکز شده است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، برای احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی به سه هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز داریم که قرار شده بانک پاسارگاد نسبت به تامین منابع و سرمایه این طرح اقدام کند.

فرخزاد به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: افتتاح چند طرح در حوزه صنعت و کشاورزی، آبگیری سد نهب و راه اندازی آزادراه آبیک - چرمشهر از مهم‌ترین اقداماتی بودند که در سال گذشته انجام شد.

وی به مباحث تولید و سرمایه‌گذاری مورد تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال پرداخت و گفت: استان قزوین به لحاظ واقع شده در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور همواره مورد نظر سرمایه‌گذاران بزرگ بوده و قرارگیری شهرک صنعتی کاسپین در حاشیه آزادراه قزوین - تهران و نزدیکی آن به پایتخت باعث شده تا بیشتر صنایع با تکنولوژی بالا متقاضی فعالیت تولیدی و اقتصادی در این منطقه از کشور باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: طرح آمایش سرزمینی در استان قزوین مشخص کرده که برای تولید و توسعه اقتصادی باید چگونه گام برداشت که البته مهم‌ترین آن در حوزه رفع موانع تولید است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار