فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از ممنوعیت حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در ایلام تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: این کار فقط با هماهنگی کلانتری محل امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 30 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی بیان داشت: در راستای پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان، طرح‌های مختلف انتظامی در ایام تعطیلات نوروز به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او اظهار کرد: هرگونه اسباب کشی و جابجایی وسایل منزل در ایام تعطیلات نوروز صرفاً با کسب مجوز از مراجع انتظامی (کلانتری و پاسگاه) محل سکونت شهروندان امکان پذیر است.

سرهنگ موسوی ضمن تاکید بر ماندن در خانه با توجه به وضعیتی که این روزها بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده است، اضافه کرد: تامین سلامت و امنیت مردم دغدغه ما است و نوروز امسال در کنار وظیفه ذاتی خود که همانا تامین امنیت مردم است در راستای تامین سلامت مردم با همکاری همه سازمان‌ها و نهادهایی که این روزها شبانه روز در تلاش هستند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به شعار نوروزی پلیس تحت عنوان امنیت و سلامت، نشاط بهاری از شهروندان درخواست کرد: توصیه‌های انتظامی و بهداشتی در این ایام را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان از شهروندان خواست چنانچه و بنا به ضرورت مجبور به ترک منزل به مدت طولانی هستند کلید منزل خود را در اختیار افراد مطمئن سپرده و از نگه داشتن طلا و اشیاء گران قیمت خودداری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار