فرمانده سپاه استان سمنان:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امنیت گسترده و فراگیر امروز جامعه حاصل ازخودگذشتگی‌ها و مجاهدت‌های خاموش سربازانی است که در عین گمنامی، چتر امنیت را بر سر کشور گسترانیده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 31 March 2021

چتر گسترده امنیت کشور مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام است

 

 

به گزارش تابناک سمنان سردار حمید دامغانی با اشاره به نقش سربازان گمنام و افتخارآفرین در اقتدار انقلاب اسلامی و تأمین امنیت در کشور، ابراز داشت: امروز امنیت پایدار در نقاط مختلف و مرزهای کشور با هوشیاری و فداکاری‌های فرزندان ملت در این نهاد مقدس میسر شده است و ایران با بهره‌مندی از نظام امنیتی برجسته و قدرتمند خود یکی از مقتدرترین و باصلابت ترین کشورها در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین عرصه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان در شرایط کنونی کشور، مقابله با مفاسد اقتصادی و شناسایی توطئه گران در اقتصاد و معیشت مردم بوده است که سربازان گمنام امام زمان (عج) با دستگیری گسترده و شناسایی این عوامل به خوبی درخشیده‌اند و در این زمینه به خوبی عمل کرده‌اند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: برخورد با برخی از باندهای ارتشاء، اختلاس در ادارات و شهرداری‌ها، مبارزه با اخلالگران در بازار ارز و خودرو و محتکران کالا، جلوگیری از فرار مالیاتی و قاچاق دارو، ممانعت از ورود گندم‌های آلوده به چرخه مصرف و مقابله با زمین‌ خواری در نقاط مختلف، بخشی از افتخارات و ثمرات این مجاهدت‌های خاموش است.
وی ادامه داد: نیمه شعبان به برکت میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) یکی از پربرکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است و نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار جامعه اطلاعاتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب است.
دامغانی تصریح کرد: شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های اخلال‌گر و توطئه گران خودفروخته و کشاندن آنها به محکمه عدالت قضائی با اجرای عملیات‌های حرفه ای و با به‌روزترین امکانات گواه توانایی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی همراهی ملت ثمرات و برکات فراوانی را به همراه داشته است بیان کرد: همراهی مردم با جامعه اطلاعاتی (وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه ) در خنثی سازی توطئه‌ها نقشی مهم دارد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: مردم می توانند با اطلاع رسانی دقیق خود از فعالیت‌های مشکوک و یا خرابکارانه در جامعه به وزارت اطلاعات و یا سازمان اطلاعات سپاه در کشف و دستگیری عوامل این توطئه ها نقش مهمی را ایفا کنند.
به گزارش ایرنا، نیمه شعبان مصادف با میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج)، هفته بزرگداشت سربازان گمنام نامگذاری شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار