فرماندار فیروزآباد با بیان این که شهرستان فیروزآباد یکی از قطب‌های بزرگ دامداری و کشاورزی است، افزود: باید واحدهای صنعتی و کشاورزی به صورت کاملاً هدفمند و سنجیده کنترل شوند تا نسبت به ارتقاء تولید اقدامات لازم به عمل آید.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 31 March 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حسین آرگیو با اشاره به شعار انتخاب شده توسط رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با دقت و ظرافت خاصی نسبت به آسیب‌شناسی در حوزه تولید به مؤلفه‌های دخیل در عدم تحقق کامل شعار سال گذشته اشاره کردند.

وی با بیان اینکه حذف موانع تولید با همت مضاعف و دوچندان یکی از اولویت‌های قطعی در راهبرد اداره کشور خواهد بود، افزود: شناخت موانع اصلی و استفاده از نخبگان و جوانان برای رفع این موانع باید در دستور کار همه مسئولان و مدیران قرار گیرد.

فرماندار فیروزآباد با اعلام آمادگی کامل خود و مدیران این شهرستان برای تحقق منویات رهبری و تحقق شعار سال، ادامه داد: از همین امروز با تمام توان و ظرفیت خود برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکنندگان وسط میدان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: حمایت و پشتیبانی از افراد خلاق و کارآفرین و نوآور برای افزایش تولید و صادرات و در نهایت تبدیل کشور به یک قدرت اقتصادی در منطقه و جهان بسیار ضروری و راهبردی است.

آرگیو گفت: تمام واحدهای تولیدی بنگاه‌های اقتصادی به صورت مرتب و سخت کنترل خواهد شد تا نسبت به ارتقاء و تولیدات این بنگاه‌ها اقدامات لازم به عمل آید.

فرماندار فیروزآباد خاطرنشان کرد: باید بنگاه‌هایی که به صورت تعطیل یا غیر فعال بوده شناسایی شود، مشکلات آن‌ها بررسی شده و با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار گیرد.

وی با بیان این که شهرستان فیروزآباد یکی از قطب‌های بزرگ دامداری و کشاورزی است، افزود: باید واحدهای صنعتی و کشاورزی به صورت کاملاً هدفمند و سنجیده کنترل شوند تا نسبت به ارتقاء تولید اقدامات لازم به عمل آید.

آرگیو ادامه داد: تغییر الگوی کشت و آبیاری از سنتی به مدرن و همچنین الگوی کشت از سنتی به سمت گلخانه‌ای بسیار اهمیت دارد.

او با تأکید بر مأموریت بزرگ دولت برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و همراه با مشارکت عمومی، بیان داشت: قطعاً با برنامه‌ریزی دقیق و مدون نخواهیم گذاشت این مأموریت بزرگ خللی در روند اجرای مأموریت محوله از سوی رهبری مبنی بر حمایت از تولید ایجاد کند.

فرماندار فیروزآباد در پایان تصریح کرد: مقاومت، خلاقیت و صبر و شکیبایی ملت ایران برای جهانیان این امر را مبرهن نمود که مردم ایران موانع کوچک و بزرگ را از پیش پای خود بر می‌دارند تا به قله پیروزی و استقلال کامل برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار