رییس پلیس راه اصفهان گفت: محدودیت‌های کرونایی تردد خودروهای بومی و غیربومی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین در محورهای مواصلاتی استان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 31 March 2021

سرهنگ اصغر زارع افزود: امکان ورود خودروهایی دارای پلاک‌های غیربومی به اصفهان وجود ندارد و خودروهای دارای پلاک بومی این شهر هم اجازه خروج ندارند.

وی ادامه داد: این وضعیت در شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار هم که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، برقرار است و خودروهای بومی و غیربومی اجازه ورود و خروج از این شهرها را ندارند.

رییس پلیس راه اصفهان اظهار داشت: محدودیت تردد در شهرستان‌های تیران و کرون، مبارکه، لنجان و نجف‌آباد هم که در وضعیت نارنجی قرار دارند، وجود دارد و خودروهای مُتخلف در محورهای مواصلاتی این شهرها توسط پلیس اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان‌اینکه جریمه خودروهای مُتخلف در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و در شهرهای قرمز یک میلیون تومان است، اضافه کرد: بر اساس قانون، پلاک‌های غیربومی در ۲۴ ساعت اول باید از شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز خارج شوند، درغیر این صورت جریمه خواهند شد و در صورتی که خودروهای غیربومی پس از گذشت ۴۸ ساعت از شهرهای نارنجی و قرمز خارج نشوند، جریمه بعدی و توقیف سیستمی خواهند شد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۲۵۲ تذکر به رانندگان خودروهای مُتخلف دارای پلاک غیربومی داده شده و یک هزار و هفت دستگاه خودرو از شهرهای قرمز و نارنجی استان به مبدا خود برگشت داده و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی نیز برای ۴۰ دستگاه خودرو صادر شده است.

وی با بیان اینکه اکنون تردد ایمن و روان در راه‌های استان برقرار است و مشکلی از این نظر وجود ندارد، به مسافرانی هم که در شهرهای دیگر حضور دارند، توصیه کرد که سفر خود را مدیریت کنند و زمان بازگشت خویش را به روزها و ساعات آخر تعطیلات موکول نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار