مجری استانی طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع محور بنیاد برکت کردستان گفت: در سال ۱۴۰۰ به ۵۰۰ طرح اشتغالزایی در این شهرستان، ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 01 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، کامبیز محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست با فرماندار ویژه سقز اظهار داشت: در صورتی که مشاغل کارگاهی و خانوادگی نیاز به توسعه داشته باشند، بنیاد برکت که وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کردستان است به آنان کمک می‌کند.

وی یادآور شد: بنیاد برکت در سال ۱۳۹۸ به تعداد ۱۷۱ طرح ۶۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال و در سال ۱۳۹۹ به ۴۸۹ طرح مبلغ بیش از ۱۹۴ میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک‌ها پرداخت کرده است.

مجری استانی طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع محور بنیاد برکت اضافه کرد: با پرداخت تسهیلات به هر طرح، افراد نیز سرمایه‌های راکد خود را مشارکت می‌دهند که با این احتساب در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان برای اشتغال زایی مستقیم ۷۰۰ نفر سرمایه گذاری شده است.

محمدی یادآور شد: در صورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی و عقد تفاهم نامه با بنیاد، این نهاد پنج برابر مبلغ آورده دستگاه‌های اجرایی، برای پروژه‌های اشتغال‌زایی، سرمایه هزینه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های کوچک مقیاس و کارآفرینان در قالب مشارکت مدنی از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

بنیاد برکت به اجرای طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی کمک کند

فرماندار ویژه سقز نیز در این نشست با بیان اینکه هدف گذاری این نهاد، حرکت به سمت اجرای طرح‌های بزرگ اشتغال زایی باشد، گفت: هدف گذاری بنیاد برکت در سطح روستا‌ها با حفظ خط پراکنش و توجه به هر چهار بخش، مناسب و قابل تقدیر است.

کامیل کریمیان با اشاره به ضرورت تولید ثروت و تولیدات در عرصه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در شهرستان، بر حمایت بنیاد برکت از واحد‌های تولیدی در راستای تثبیت و توسعه اشتغال تاکید کرد.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کردستان ، سقز ، بنیاد برکت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار