احمد مددی تشریح کرد:
مدیرعامل باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره اعزام تیم به عربستان ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 01 April 2021

برنامه کامل بازیهای استقلال در گروه C لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد - شفقنا  ورزشی | داغ ترین اخبار ورزشی ایران و جهان

 

 

به گزارش تابناک سمنان  در فاصله حدود یک هفته تا سفر اعضای تیم استقلال به عربستان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا احمد مددی مدیرعامل استقلال توضیحاتی را درباره نحوه اعزام تیمش ارائه کرد.


مددی در این خصوص گفت: «روز دوشنبه کنفرانسی آنلاین از سوی AFC جهت هماهنگی‌های این بازی‌ها برگزار شد که آقای قیم مدیر بین الملل باشگاه هم در این جلسه آنلاین شرکت داشت. در این جلسه سعودی‌ها قول داده‌اند که همکاری لازم را انجام دهند و معطلی در فرودگاه و صدور ویزا و ... وجود نداشته باشد.»


وی ادامه داد: «با هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است سعودی‌ها دو هتل را به ما پیشنهاد بدهند و ما از میان این دو هتل، محل اسکان خود را انتخاب کنیم. در صورتی که هتل پیشنهادیشان مناسب نباشد، ما می‌توانیم هتل دیگری را معرفی کنیم و در صورتی که هتل مذکور از سوی تیم دیگری رزرو نشده باشد، می‌توانیم به آن هتل برویم.»


مدیرعامل استقلال همچنین تاکید کرد: «در این جلسه مقرر شده تا حداکثر ۷۲ ساعت قبل از اعزام، از تیم تست کرونا گرفته شود و در جده هم از تیم تست گرفته می‌شود. اگر کسی در جده تستش مثبت بود، راهی قرنطینه می‌شود و ۳ روز بعد از رفتن علائمش، دوباره از او تست گرفته می‌شود و در صورت منفی بودن تست، به تیم برمی‌گردد.»


مددی درباره صدور ویزای اعضای تیم استقلال از سوی عربستانی ها افزود: « تاکنون برای ۹۰ درصد مجموعه تیم استقلال ویزا صادر شده و برای باقی مانده اعضای تیم هم در حال پیگیری هستیم. هماهنگی‌های لازم با نهادهای مربوطه در داخل هم در حال انجام است و همچنین درحال رایزنی با شرکت‌های هوایی جهت گرفتن پرواز چارتر به عربستان هم هستیم.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار