مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به افزایش نرخ کرایه این ناوگان از اول اردیبهشت ماه اعلام کرد: این افزایش نرخ تا اول اردیبهشت ماه غیرقانونی است و با متخلفات برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 05 April 2021

 

محمد روشنی گفت: نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت بر اساس مصوبه شورای شهر و ابلاغیه فرمانداری تهران ۳۵ درصد افزایش پیدا می کند.

وی تاکید کرد: هر گونه افزایش کرایه ناوگان تاکسیرانی تا اول اردیبهشت ماه غیرقانونی است و شهروندان می توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۸۸۸ اطلاع رسانی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درخصوص کمبود تاکسی در برخی ترمینال های شهر تهران نیز گفت: این کمبود در روزهای آخر سال گذشته وجود داشت اما در حال حاضر این کمبود وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در همه ترمینال ها و پایانه های تاکسیرانی دوربین های نظارتی وجود دارد و همچنین تیم های نظارتی نیز بصورت میدانی در تمامی پایانه های تاکسیرانی شهر تهران شکل گرفته و در تمامی ساعات به ویژه ساعات اولیه صبح و عصرگاهی بدلیل پیک مسافر کمبودی در خصوص نبود تاکسی نداریم.

روشنی یادآور شد: ۶۲۰ خط تاکسی در شهر تهران فعال است که بدلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی تمامی تاکسی های سواری با سه مسافر به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

 روزانه حدود ۸۰ هزار تاکسی در پایتخت فعالیت دارد که بر اساس آمارها روزانه حدود ۲ میلیون نفر در تهران و ۹ میلیون نفر در کلان‌شهرها از تاکسی برای جابجایی درون‌شهری خود استفاده می‌کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار