فرمانده انتظامی ایلام گفت:مبارزه بی امان با سوداگران مرگ نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان در ایام نوروز بود که در اجرای این ماموریت‌ها، بیش از ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و ۹۲ نفر از سوداگران مرگ و معتادان متجاهر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 06 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود:با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی و در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ماه ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در سطح استان کشف، و در این راستا تعداد ۶۲ نفر دستگیر شده است.

وی بیان داشت:مبارزه بی امان با سوداگران مرگ نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان در ایام نوروز بود که در اجرای این ماموریت‌ها، بیش از ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و ۹۲ نفر از سوداگران مرگ و معتادان متجاهر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ القاصی مهر مطرح کرد:امسال با تدابیری انجام گرفته ازجمله بلوک بندی نقاط جرم خیز، افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوسی که صورت گرفت شاهد توفیقاتی درز زمینه کشف سرقت و دستگیری سارقان بودیم که در این مدت ۳۵۹ فقره سرقت کشف و ۱۴۷ نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود:به منظور کاهش حوادث و سوانح ترافیکی، با بسیج تمام امکانات و همچنینبهره گیری از سیستم‌های هوشمند و الکترونیکی در حوزه محورهای مواصلاتی و درون شهری سعی کردیم، امنیت و انتظام ترافیکی را در کل جاده‌های درون و برون شهری استان برقرار کنیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار