استاندار ایلام؛
استاندار ایلام؛ امروز تمام استان به شدت درگیر موج چهارم کرونا شده است و برای مهار این شرایط خطرناک نیازمند مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم و مسئولان هستیم.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 06 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:متاسفانه امروز تمام استان به رنگ قرمز و نارنجی کرونایی درآمده است و این اوج علامت هشدار در استان است که همه باید نسبت به این وضعیت بسیار خطرناک احساس مسئولیت نمایند.

وی بیان داشت: بر این اساس فعالیت کارکنان اداری در مناطق قرمز با ۳۰ درصد ظرفیت، نارنجی ۵۰ درصد و در مناطق زرد هم با ۷۰ درصد ظرفیت خواهد بود.

نوذری گفت:در این شرایط هر گونه تراکم جمعیتی به هر بهانه‌ای اعم از مراسمات شادی و عزا، صف کالا و …ممنوع است و لازم است مجموعه دستگاه‌های نظارتی و قرارگاه عملیاتی کرونا در راستای حفظ سلامت و جان مردم بدون ملاحظه و بی تعارف با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد کنند.

وی مطرح کرد: در این شرایط خطرناک تا آنجا که مقدور است ادارات از برگزاری جلسات خودداری کنند اما در صورت لزوم و بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا تعداد افراد در جلسات در مناطق زرد باید حداکثر ۳۰ نفر، نارنجی حداکثر ۲۰ و در شهرهای قرمز حداکثر از ۱۰ نفر بیشتر نباشد.

استاندار ایلام افزود: ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر قرمز و نارنجی ممنوع بوده و ورود به شهرهای قرمز یک میلیون و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه دارد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار