رهام پیکری از بحرانی شدن این شهرستان به دلیل شرایط کرونایی خبرداد و گفت: با توجه به اینکه وارد وضعیت بحرانی شیوع کرونا شده ایم، تا اطلاع ثانوی کلیه مشاغل غیر ضروری اجازه فعالیت ندارند و تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 06 April 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه:رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، در گفتگو با خبرنگار این رسانه از بحرانی شدن شهرستان مرودشت به دلیل شرایط کرونایی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه وارد وضعیت بحرانی شیوع کرونا شده ایم، تا اطلاع ثانوی کلیه مشاغل غیر ضروری اجازه فعالیت ندارند و تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه مشاغل ضروری شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروش مایحتاج مردم، میوه فروشی‌ها، فروشگاه‌های محصولات پروتئینی(گوشت، مرغ، ماهی و...)، میادین میوه، نانوایی ها، تهیه غذاهای بیرون بر، جایگاه های سوخت، تعمیرگاه های منازل و خودرو، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی، داروخانه ها، کالاپزشکی‌ها و عطاری‌ها است، افزود: اصنافی مانند دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر پلیس١٠+، دفاتر الکترونیک قضایی، دفاتر ثبت اسناد، بانکها، هتلها، ایستگاه ها و پایانه ها نیز بصورت محدود و کشیکی اجازه فعالیت خواهند داشت.

رئیس شورای تامین شهرستا مرودشت در ادامه اظهار کرد: تمامی مراسم مذهبی، ملی، اجتماعی، عروسی، ختم و... تعطیل و برگزاری هرگونه مراسم ممنوع می باشد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان مرودشت تصریح کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کرده و شرایط را پشت سر بگذاریم در غیر اینصورت مجبور به تمدید محدودیت ها خواهیم بود.

پیکری در پایان با تاکید بر اینکه محدودیت ها در تمامی نقاط شهرستان اجرا می‌شود از برخورد قاطع با تخطی کنندگان از مصوبات ستاد کرونا در تمامی بخش ها و نقاط شهرستان خبر داد.

برچسب ها: کرونا ، مرودشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار