معاون دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام با هشدار از وضعیت نگران‌کننده ناشی از افزایش بیماران و جان‌باختگان کرونایی گفت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط این شهرستان به لحاظ رنگ‌بندی نارنجی شد که این روند افزایشی رو به قرمز شدن پیش می‌رود.
کد خبر: ۹۵۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 07 April 2021

محمدرحیمیان در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با اشاره به جهش ویروس کرونا طی چند روز اخیر افزود: علیرغم تذکرات مکرر مسئولان بهداشت و درمان برای اجتناب از دورهمی‌ها این امر موجب افزایش بیماران و جان‌باختگان ویروس کرونا در این شهرستان شده است.

معاون دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر شدت بیشتری یافته است و به‌طوری‌که رنگ‌بندی شهرستان از زرد به نارنجی‌ به‌سرعت تغییر پیدا کرد که این روند افزایشی در چند روز آینده به سمت قرمز شدن پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ۳۰۳ نفر بر اثر کرونا جان باختند و هم اکنون از ۱۱ بیمار بستری در بیمارستان تست ۸ نفر مثبت شده است، تأکید کرد: افرادی که از سفر بازگشته اند به‌عنوان هشدار اعلام می‌کنیم از برگزاری هر گونه دورهمی خودداری کنند و نکات بهداشتی را کاملاً رعایت نمایند.

رحیمیان با اشاره به بحرانی بودن شهرهای استان به ویروس کرونا ادامه داد: مردم عزیز از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند و با مشاهده علائم سریعاً به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: در ۱۷ روز گذشته از ابتدای سال جاری۲۲ درصد نمونه های ارسال شده به آزمایشگاه مثبت شده اند در حالی که در اسفند ماه سال گذشته این رقم 8.9 درصد بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار