جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: یک میلیون و ۱۹۵ هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان استان سال گذشته با هدف دستگیری از قشر ضعیف جامعه توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 07 April 2021

یک‌ میلیون و ۱۹۵ هزار وعده غذا بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی کاشفی  اظهار داشت: بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برای تهیه این میزان غذای گرم و توزیع بین نیازمندان هزینه شده است.

وی ادامه داد: غذای گرم برای نیازمندان به همت سپاه، بسیج سازندگی، اقشار مختلف بسیج مانند بسیج اصناف، بسیج کارگری، بسیج ادارات و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر دستگاه های مرتبط تامین شده است.

کاشفی تصریح کرد: افزایش قیمت اجناس و تعطیلی کسب و کارها مشکلات زیادی را برای اقشار مختلف جامعه به وجود آورده که یکی از آنها ناتوانی در تامین خوراک بود که بسیج به دنبال کمک به آسیب‌دیده‌گان در این بخش است.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تلاش‌ها برای دستگیری از نیازمندان بیشتر شده است و همه ارکان دغدغه مند در حوزه کمک رسانی به سمت مردم شتافتند.

کاشفی خاطرنشان کرد: بسیج متولد شده انقلاب اسلامی است و به دنبال تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها بوده و در تمام حوزه‌ها فعالیت چشمگیری داشته است.

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان خاطرنشان کرد: دردوران شیوع کرونا در کشورهای به ظاهر متمدن، فروشگاه‌ها خالی شدند اما مردم ایران اسلامی برای کمک به هموطنان خود مبادرت به نصف کردن سفره‌های خود و کمک به نیازمندان کردند که نشان از فرهنگ غنی در کشورمان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار