معاون اقتصادی استاندار خبر داد
صمیمی : امسال هدفگذاری برای افزایش دو برابری صادرات به نسبت سال گذشته انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 08 April 2021
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تمام تلاش خود را برای رونق تولید و اشتغال پایدار در استان به کار می گیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید حشمت الله صمیمی دوست از شرکت آریا پالایش دنا که واقع در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج است، بازدید کرد.
وی در این بازدید و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال نیز بازدید از واحدهای تولیدی و بررسی وضعیت و مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد.
صمیمی عملکرد این واحد تولیدی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نکته بارز و شاخص این واحد صادرات محصولات تولیدی آن است.
وی بیان کرد: در یکی دو سال گذشته و در راستای حمایت از تولید با سرمایه گذار نشست های مختلفی برگزار شد.
صمیمی دوست با اشاره به اینکه شعار سال ۱۴۰۰، از سوی مقام معظم رهبری به «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است، ابراز کرد: تمام تلاش مجموعه اقتصادی استان بر رفع موانع تولید و اشتغال است.
وی میزان صادرات این واحد تولیدی در سال گذشته را قریب به ۷۰۰ هزار دلار برشمرد و گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ضالمانه و همچنین بیماری منحوس کرونا سرمایه در گردش مورد نظر در اختیار این واحد قرار گرفت که نتیجه این حمایت ها در همین ابتدای سال ۱۴۰۰ نمایان گردید .
صمیمی از تلاش های مجموعه بانک صنعت و معدن برای حمایت از واحدهای تولیدی تقدیر کرد و افزود: امسال هدفگذاری برای افزایش دو برابری صادرات به نسبت سال گذشته انجام شده است.
وی عنوان کرد: تلاش می کنیم صادرات این واحد به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار ارتقا یابد.
صمیمی خاطرنشان کرد: آمادگی پرداخت تسهیلات به هر میزان که مورد نیاز این واحد تولیدی باشد را داریم.
وی به توسعه این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت:برنامه احداث واحد جدیدی در کنار این واحد داریم که در آن ضایعات این واحد تولیدی به محصول جدیدی تبدیل می شود که ارزش افزوده خوبی را برای آن پیش بینی می کنیم. 
صمیمی دوست کیفیت محصولات این واحد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سال گذشته قریب به ۳۰ محصول در این واحد تولیدی تولید می شد که امسال بیش از ۵۰ محصول جدید خواهد داشت که این موضوع نشان دهنده مدیریت خوب مجموعه و کادر مجرب آن است.
وی استفاده از توان علمی جوانان استان در این واحد تولیدی را یکی دیگر از ویژگی های مطلوب آن برشمرد و گفت: از واحدهای مشابهی که پای کار باشند با تمام توان حمایت می کنیم.
معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: امسال در خصوص تامین چنین واحدهایی به خصوص واحدهای صادراتی مشکلی نخواهیم داشت و به هر میزان که ظرفیت باشد کمک می کنیم تا شاهد رونق تولید در استان باشیم. 
وی اظهار داشت: این شرکت امروز ۴۷۰ تن از محصولات تولیدی خود به ارزش ۲۵۰ هزار دلار را به افغانستان صادر می کند. 
صمیمی دوست، بیان کرد: امید است سایر واحدهای مشابه رونق بیشتری بگیرند.
شایان ذکر است مدیریت این واحد از حمایت های استاندار و تیم اقتصادی استان با محوریت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت کلیه موانع سر راه تولید استان با انسجام بین بخشی دستگاه های اجرایی و بانک عامل با سرعت بالا برداشته گردید و خدا را شکر در زمینه تولید و صادرات محصولات هیچگونه مشکلی نداریم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار