رئیس اداره صمت؛
رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت : باتوجه به شرایط قرمز شهرستان و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا 334واحد صنفی در شهرستان دهلران پلمب شدند.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 08 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی مهدوی در گفت و گو با خبرنگار  اظهار داشت : با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز، اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی گروه های شغلی 2،3،4 تعداد 11واحد تجاری(پاساژ) و در مجموع 334 واحد صنفی تا تغییر شرایط فعلی شهرستان پلمپ شده است.

وی اظهار داشت : گشت مشترک با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت، اماکن و اتاق اصناف به صورت روزانه در دو نوبت صبح وعصر انجام می شود در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا قبل از اجرای این طرح از طریق اتحاديه های مربوطه به متصدیان واحدهای صنفی تذکرات لازم صادر شده بود.

مهدوی ادامه داد : از همه همشهریان عزیز انتظار داریم با توجه به فشار اقتصادی بر حوزه گسترده اصناف و بازاریان، پروتکل های بهداشتی را رعایت و شرکت در تجمعات خودداری کنند.

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت : از همه اصناف محترم(گروه 2،3،4) که دراین شرایط همکاری لازم را با ستاد کرونا داشتند و تشکر وانتظار داریم تا اطلاع ثانوی فعالیت تجاری خود را تعطیل تا سریعا زنجیره انتقال قطع و شهرستان به وضع عادی برگردد.

مهدوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره تلفن 337255555 و یا سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

وی تصریح کرد: دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند./م

بیشتر بخوانید :
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار