معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: چشم امید دولت و مسوولان به تولیدکنندگان است و برای حمایت آنان از همه ظرفیت‌های موجود قانونی استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 08 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، خالد جعفری روز پنجشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان به شعار سال و ضرورت عملیاتی کردن آن در همه ابعاد اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار سال را تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تعیین کردە اند و همت مسوولان باید معطوف بە اجرایی شدن و عملیاتی کردن این شعار در استان کردستان باشد.

وی اضافە کرد: در سال جدید کارگروە تسهیل و رفع موانع تولید وظیفە سنگین تری بە عهدە دارد و باید تلاش کند از همە ظرفیت‌های قانونی در راستای تسهیل تولید و برداشتن موانع پیش روی تولید استفاده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه در کشور قوانین بسیار خوبی برای تسهیل امور و رفع موانع تولید پیش بینی شده است، افزود: قوانین باید به نفع تولید و اشتغال آفرینی و با در نظر گرفتن همه جوانب بدون آسیب رساندن به محیط زیست و سکونتگاه‌ها تفسیر شود.

جعفری یادآور شد: اداره‌کل محیط زیست استان کردستان از فرصت‌های قانونی در چند مورد به نفع تولید خوب عمل کرده و این روند را نیز باید در سال جاری ادامه دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود تکنولوژی‌های نوین و در صورت استفاده و بکارگیری آن تکنولوژی‌ها در واحد‌های تولیدی دغدغه‌های زیست محیطی باید به حداقل ممکن برسد.

جعفری با بیان اینکه سازمان صمت کردستان نسبت به شناسایی و دسته بندی واحد‌های صنعتی و تولید راکد اقدام کرده است، افزود: این موضوع باید به واحد‌های تولیدی بخش کشاوری تسری پیدا کند تا در سال جاری بتوانیم واحد‌هایی که قابلیت راه اندازی و فعال سازی مجدد را دارند به چرخه تولید باز گردانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار