در دیدار مدیر کل زندانها با مدیرعامل شرکت نفت گچساران مطرح شد
بیژنی : وجود ۳۷۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان علاوه بر افزایش تراکم جمعیت کیفری باعث صرف هزینه های زیاد جهت نگهداری آنان می شود،
کد خبر: ۹۵۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 09 April 2021

مدیر کل زندنهای استان در سفر به گچساران با صیدالی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص مشکلات فرا روی زندان و همچنین یاری رساندن به زندانیان جرائم غیر عمد تشکیل جلسه داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منصور بیژنی با بیان اینکه زندانی محصول همه ی جامعه است و همه زندانیان نیز بزهکار و هنجار شکن نیستند افزود: برخی از افراد خواسته یا ناخواسته وارد زندان شده است که لزوماً مجرم و یا مخل امنیت جامعه محسوب نمی گردد.

این مقام مسؤل زندان های استان اظهار داشت: زندانیانیانی هستند که آبرومند و بدون بزهکاری در اثر اشتباه و یا دلایل ناخواسته وارد زندان شده اند که آسیب ها و تهیداتی متوجه آنان و خانواده هایشان می شود.

بیژنی در ادامه سخنان خود با اشاره به کثرت زندانیان جرائم غیر عمد تصریح کرد: وجود ۳۷۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان علاوه بر افزایش تراکم جمعیت کیفری باعث صرف هزینه های زیاد جهت نگهداری آنان می شود، ضمن اینکه پیامدهای زیادی متوجه خانه و خانواده این افراد و نهایتا بلاتکلیفی طلبکاران خواهد شد.
مدیر کل و نائب رئیس ستاد دیه استان ضمن تقدیر از همراهی و قدرانی از تعامل خوب مدیر عامل و کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران افزود: مجموعه نفت و گاز شهرستان گچساران به عنوان خیرین و نیکوکاران و افراد حمایت گر ما در موضوع کمک های نیکوکارانه به زندانیان و محکومین مالی است که انصافاً در سالهای گذشته کمکهای خوبی را برای آزادسازی زندانیان مالی انجام داده اند.

این مقام مسؤل زندانهای استان در ادامه شرط کاهش زندانیان و محکومین مالی را همت و مشارکت عمومی و کمکهای خیر خواهانه مردم نوع دوست و مهربان استان به خصوص همکاری و همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی دانست و اظهار امیدواری کرد تا با کمک به آزادسازی زندانیان بدهکار نیازمند از دامنه آسیب ها ، تهدیدات و پیامدهای منفی این موضوع جلوگیری بعمل آید.
صیدالی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این دیدار با بیان اینکه زندان از جاهای خاص و کار در آن نیز بسیار دشوار است افزود: بر این باوریم که بایستی همه ی افراد بالاخص خیرین و نیکوکاران به کمک زندانیان و محکومین مالی بیایند و این یک فرصت است تا در این راه رضایت خداوند را بدست آوریم.

وی با ابرازناراحتی از وجود زندانیان مالی در زندانها گفت: خوشبختانه سال گذشته با تشریک مساعی کارکنان خیر و نیکوکاران این شرکت در آزادسازی اینگونه زندانیان شرکت کردیم و مجددا امسال نیز به کمک همکاران خود در این همایش خیرخواهانه حضور خواهیم داشت.

لازم به ذکر آنکه در این نشست رحیمی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، احمدی مدیر عامل ستاد دیه ، نارکی رئیس زندان گچساران و موسوی مسؤل روابط عمومی نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار