مدیر کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد: ۳۷۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند کمک خیرین هستند.
کد خبر: ۹۵۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 10 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان با بیان اینکه زندانی محصول همه جامعه است و همه زندانیان نیز بزهکار و هنجار‌شکن نیستند، گفت: برخی از افراد خواسته یا ناخواسته وارد زندان شده است که لزوماً مجرم و یا مخل امنیت جامعه محسوب نمی‌شوند.
منصور بیژنی افزود: زندانیانی هستند که آبرومند و بدون بزهکاری در اثر اشتباه و یا دلایل ناخواسته وارد زندان شده‌اند که آسیب‌ها و تهدیداتی متوجه آنان و خانواده است.
بیژنی با اشاره به کثرت زندانیان جرائم غیر عمد بیان کرد: وجود ۳۷۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان علاوه بر افزایش تراکم جمعیت کیفری باعث صرف هزینه‌های زیاد برای نگهداری آنان می‌شود، ضمن اینکه پیامد‌های زیادی متوجه خانه و خانواده این افراد و نهایتا بلاتکلیفی طلبکاران می‌شود.

وی شرط کاهش زندانیان و محکومین مالی را همت و مشارکت عمومی و کمک‌های خیر خواهانه مردم نوع دوست و مهربان استان به خصوص همکاری و همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی دانست و اضافه کرد: با کمک به آزادسازی زندانیان بدهکار نیازمند از دامنه آسیب‌ها، تهدیدات و پیامد‌های منفی این موضوع جلوگیری بعمل آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار