استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با بیان اینکه راه اندازی NGL دهلران با سرمایه گذاری ۱/۵میلیون دلاری به منظور جلوگیری از هدر رفت گاز‌های خروجی از چاه‌های نفت جنوب یک اولویت ویژه برای توسعه اقتصادی استان است، مطرح کرد : وتوسعه طرح هم به اقتصاد ملی کمک می‌کند و از طرفی هم منجر به رفع الودگی محیط زیست، ایجاد اشتغال و تامین خوراک پتردشیمی‌ها را نیز فراهم می‌اورد.
کد خبر: ۹۵۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 10 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:: تلاش این است که ngl دهلران و واحد الفین پتروشیمی دهلران را به بهره برداری نزدیک کنیم، چرا که هم تلاشی در جهت کسب منافع ملی است و هم در توسعه اقتصاد کشور نقش موثری دارد.

وی با بیان اینکه راه اندازی NGL دهلران با سرمایه گذاری ۱/۵میلیون دلاری به منظور جلوگیری از هدر رفت گاز‌های خروجی از چاه‌های نفت جنوب یک اولویت ویژه برای توسعه اقتصادی استان است، افزود : وتوسعه طرح هم به اقتصاد ملی کمک می‌کند و از طرفی هم منجر به رفع الودگی محیط زیست، ایجاد اشتغال و تامین خوراک پتردشیمی‌ها را نیز فراهم می‌اورد.

نوذری گفت:هماهنگی تلاش می‌کنیم تسریع در پیشرفت طرح پتروشیمی و واحد الفین دهلران به منظور برنامه ریزی برای اینکه تولیدات NGL دهلران در همانجا منجر به توسعه، ایجاد اشتغال و درآمدزایی در منطقه و زمینه ساز توسعه صادرات شود انجام گیرد و در آینده نیز می‌تواند با ایجاد شهرک صنعتی در دهلران زمینه مناسبی برای توسعه صنایع پایین دستی فراهم اید.

وی مطرح کرد: با بهره برداری از واحد +C۲، نفت خام۴۶ هزار بشکه در روز، میعانات گازی ترش۱۰ هزار بشکه در روز، گاز شیرین۲/۲ میلیون متر مکعب در روز، گاز ترش۲/۹ میلیون متر مکعب در روز تولید می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار