در آیین آغاز خرید دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی خوزستان مطرح شد:
آیین آغاز خرید دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی خوزستان با حضور مدیر تعاون روستایی خوزستان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان و هیئت همراه در شرکت تعاون روستایی امید شهرستان اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 11 April 2021

آیین آغاز خرید دانه روغنی کلزا توسط تعاون روستایی خوزستان با حضور مدیر تعاون روستایی خوزستان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان و هیئت همراه در شرکت تعاون روستایی امید شهرستان اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان در ابتدای این آیین مهندس محمد امین چلداوی مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: حرکت نمادین آغاز خرید کلزا و همچنین گندم، سرآغازی برای خرید عظیم محصولات کشت پاییزه است و خدا را شاکریم این اتفاق بزرگ در ماه مبارک شعبان رخ داده است و امیدواریم به برکت این ماه بتوانیم نیازهای سفره غذایی مردم را تامین نمائیم.
وی ادامه داد: در کشت پائیزه ۱۳۹۹ بیش از ۴۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم و امیدواریم بتوانیم با اقدامی شبانه روزی و به صورت دلسوزانه خرید بزرگ گندم و کلزا را به سرانجامی مطلوب برسانیم.
مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم در شبکه تعاون روستایی کشور خرید صورت گرفته است که ۷۸۰ هزار تن معادل ۲۶ درصد کل خرید در خوزستان و توسط تعاون روستایی انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
همچنین در ادامه این آیین جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: خرید گندم و کلزا در خوزستان توسط تعاون روستایی بزرگترین فعالیت لجستیکی کشور محسوب می شود و این اقدام فتح البابی برای معرفی خدماتی و دستاوردی است که تعاون روستایی به عنوان بازوی توانمند جهاد کشاورزی آن را به نتیجه می رساند.
وی ادامه داد: خوشحالیم که طی ۱۰ سال گذشته خوزستان توانسته چه به لحاظ کیفی و کمی بالاترین سطح را در کشور در زمینه خرید گندم داشته باشد و این جزء افتخارات استان خوزستان محسوب می شود.
جهان نژادیان بیان داشت: طی بازدیدی که از مراکز خرید گندم و کلزا تعاون روستایی خوزستان در سطح استان داشتیم ، واقعا از فضای موجود مراکز بسیار لذت بردیم و مراکزی در خور شان استان دیدیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار