رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امت اسلامی برای روز قدس و حمایت از فلسطین برنامه خواهند داشت، گفت: درخواست حرکت خودرویی در این روز به ستاد کرونا ارائه شده‌ است.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 11 April 2021

 

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جلسه مراسم روز جهانی قدس در استان تهران ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه تمامی دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی در برگزاری مراسم دهه‌فجر و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ما نسبت به برگزاری مراسم انقلاب و تجلیل از مناسبت‌های انقلاب وظیفه داریم.

وی گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی و سیاسی که نسبت مبانی اسلام و انقلاب انجام می‌گیرد، وظیفه ما نسبت به پاسداشت ارزش‌های انقلابی خطیرتر و حساس‌تر می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: تجربه خوب و زیبای مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حرکت خودرویی و موتوری نشان داد که می‌توان مراسم انقلاب را با رعایت دستورات بهداشتی برگزار کرد که بحمدالله مراسم ۲۲ بهمن مورد عنایت مقام معظم رهبری و تقدیرهای مسؤولان قرار گرفت.

حجت الاسلام محمودی روز جهانی قدس را از روزهای مهم تاریخ انقلاب در دفاع از قدس شریف برشمرد و بیان کرد: بدیهی است که امت اسلام برای روز قدس و حمایت از فلسطین برنامه خواهند داشت و ما نیز درخواست حرکت خودرویی را به ستاد کرونا ارائه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز قدس، شاهد مراسمی باشکوه و تأثیرگذار باشیم، عنوان کرد: البته در کنار این مراسم باید فضاسازی میدانی، تبلیغات محیطی و استفاده از فضای مجازی و تولید محتواهای مناسب در دستور کار تمام دستگاه‌ها قرار گیرد و امید است بتوانیم با تلاش همه برای بزرگداشت این یادگار حضرت امام قدم‌های مؤثری را برداریم.

به گزارش فارس، در این نشست شکری‌نیا مدیر شبکه سپهر رسانه ملی نیز از تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم تقدیر کرد و گفت: یقیناً باید برای روز جهانی قدس اقدامات مؤثری پیش‌بینی شود و شبکه سپهر نیز آماده است برای انعکاس تولیدات دستگاه‌های مختلف همکاری لازم را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار