استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:همچنان مهمترین مطالبه عمومی مردم استان استقرار دفتر مستقل نفت و گاز در ایلام است.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 12 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه میدان نفتی مشترک آذر و ظرفیت تولید روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت خام با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری در اواخر سال گذشته بیان کرد: این یک حرکت ارزشمند در راستای ایجاد اشتغال، توسعه استان و منافع ملی بود.

وی گفت:لازم است از اقدامات و خدمات ارزشمند نظام و دولت تدبیر و امید در حوزه انرژی تقدیر کرد چرا که تاکنون بیش از هفت میلیارد یورو در بخش نفت و گاز و پتروشیمی استان سرمایه گذاری شده است.

نوذری خواستار بکارگیری نیروهای بومی در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی استان شد و گفت: بکارگیری نیروی بومی همواره یکی از مهم ترین مطالبات ما از این شرکت ها بوده است و در این زمینه لازم است دست اندرکاران امر اهتمام و توجه لازم را داشته باشند.

وی مطرح کرد:استاندار ایلام خواستار نقش آفرینی شرکت های بزرگ نفت گاز و پتروشیمی استان در حوزه مسوولیت پذیری و مشارکت اجتماعی استان شد و افزود: صنایع بزرگ استان می توانند نسبت به انجام مسوولیت اجتماعی خود در حوزه های مختلف از جمله رفع معضلات اجتماعی، حمایت و پشتیبانی از تیم های ورزشی اقدام کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
نه امام جمعه و نه استاندار و نه نمایندگان استان تا وقتی که مافیای زنگنه سردار کرسنت هست هیچ وقت نخواهند توانست این دفتر رو در ایلام اجرایی کنند. مثل پاتکی که به اقدام خانم فلاحی زدند و باباگیر رو بردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
نوش جان کرمانشاه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
نوش کرمانشاه نه!!!
کرمانشاه همه چیز رو به دور از واقعیت و توانایی خودشان میخوان مثل کلان شهر بودن، که با تحقیر شدن ازشون گرفتند انشاالله این دفتر مستقل هم گرفته خواهد شد. ظلم ناپایدار و حق گرفتنیه. چون فقط میدان نفتی نفت شهر رو داشتند که الان خشکیده !!!
شارکم چوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
زنگنه کیلو چنده؟
اگه نمایندگان با عرضه ای داشتیم که اهل رانت نبودن الان دفترش تو ایلام بود،
متاسفانه تنها خواسته نمایندگان ما از وزرا یا مدیران کشوری خواسته های شخصیه یا ارتقا شغلی واشتغال فامیلاشونه
دست نمایندگان ما زیر سنگ تمام اعضا هیئت دولت

متاسفانه یکیشون فامیل خودمه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
اقدام نابخردانه عده‌ای در فضای مجازی و سخنان نسنجیده خانم فلاحی در مجلس در تهييج افکاری عمومی برای انتقال شرکت نفت و گاز غرب کشور به ایلام همانگونه که قابل پیش‌بینی بود بیشتر به ضرر استان بود، نماینده محترم که خودشان موضوع را فهمیدند و برای همیشه ساکت شدند اما ای کاش مدیران چند کانالک مجازی هم درس بگیرند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار