مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 12 April 2021

 

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حجت الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین گفت: در ایام پایانی ماه شعبان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا یک هزار و 200 بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: برای این منظور با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، خانواده های نیازمند در مناطق مختلف شناسایی شدند که در هفته آینده بسته های یک و نیم کیلویی گوشت در بین این خانواده ها توزیع می شود.

وی عنوان کرد: این اقدام خیر از سال گذشته آغاز شده و در هفته آتی و در آستانه ماه مبارک رمضان پنجمین مرحله از توزیع گوشت در بین خانواده های نیازمند در این استان صورت می گیرد.

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: در کنار این اقدامات، کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم با مشارکت خیران به مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی را در بین خانواده های نیازمند دارند و از زمان شیوع کرونا این اقدام خداپسندانه به صورت جدی تر در کانون ها دنبال می شود.

وی یادآور شد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی ان شاالله این مهم به ویژه در این ایام مبارک بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و با کمک به خانواده های نیازمند بتوانیم گامی هرچند کوچک در رفع نیاز زندگی آنها برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار